دوشنبه 04 فروردین 93, 22:05
http://www.hamdardi.net/thread-14510.html#post129205
- - - Updated - - -
جناب خاله قزی عذر خواهی می کنم, پست شما را وقتیکه مطلبم را ارسال کردم دیدم. به نظرم این مطلب به مشکل ایشون مربوط بود,...
یکشنبه 03 فروردین 93, 19:01
دوست عزیز:72:
اگر عقد دایم نکردید به نظر من توقع شما در مورد ایام نوروز و یا دعوت به عروسی خواهر یا برادرش زیاد هست
مخصوصا اگر خانواده مذهبی باشند.
بعضی از خانواده ها ترجیح می دهند تا...
یکشنبه 03 فروردین 93, 17:15
سلام
مطالعه این تاپیک هم شاید بهتون کمک کنه.
http://www.hamdardi.net/thread-12072.html
یکشنبه 03 فروردین 93, 16:03
سلام لطفا عنوان تاپیکتون را همون طور که دوستان گفتند عوض کنید.می تونید از لینک تماس با ما هم که در بالای صفحه تالار هست استفاده کنید.
لطفا به این سوالات هم جواب بدین:
1)چندوقته که عقد هستین؟ ...
شنبه 02 فروردین 93, 18:30
شما الان عقد هستید؟
آقای امید فکر نمی کنم بشه گفت فرهنگشونه. تا جایی که من می دونم بیشتر نقاط ایران برای اولین عید عروس و داماد کلی برنامه دارند
از کادوهایی که باید تهیه بشه و مراسمهای مختلفی که...