الان اکثر رابطه ها شده خوش گذرونی !
تو خارج اصلا اینطور نیست !
یعنی واقعا گندش درومده
تو کشورهای غربی وقتی با یکی هستی یعنی با همونی و حرمت داره رابطه ...اگه نخوای طرفو باهاش بهم میزنی بعد میری...