دوشنبه 23 شهریور 94, 11:46
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155f67b5ad0d46.jpg
پنجشنبه 19 شهریور 94, 14:56
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155f161a5290ff.jpg
چهارشنبه 18 شهریور 94, 12:07
به شهدای این مرز و بوم ...
* قسمتهای دیگه مشاعره را توی این پست گذاشتم.
چهارشنبه 18 شهریور 94, 10:58
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155efd88e9d8dd.jpg
سه شنبه 17 شهریور 94, 21:27
http://www.enasco.com/images/FCS/fcs_0712_posters/fcs_inspiration_1.jpg
در مسیر (سختی های) زندگی مهم پشت سر گذاشتن اون نیست، رشد کردن هست!
دوشنبه 16 شهریور 94, 21:12
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155edc561d19f1.jpg
دوشنبه 16 شهریور 94, 11:44
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155ed40234a827.png
چهارشنبه 11 شهریور 94, 18:32
http://www.zibakade.com/Upload/PostImages/WM%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA13920812763.jpg
چهارشنبه 11 شهریور 94, 13:42
http://s1.picofile.com/file/7957326662/%D8%B2%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%84%DB%8C_%D9%BE%D8%B1_%D8%A7%D8%B2_%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87.jpg
سه شنبه 10 شهریور 94, 20:40
[/B]http://www.hamdardi.net/imgup/4941155e5d4f067194.jpg
سه شنبه 10 شهریور 94, 03:23
http://www.hamdardi.net/imgup/4941155e4e1b09147a.jpg
سه شنبه 29 اردیبهشت 94, 21:29
خانم دکتر ملیانی ....کلینیک آرمانا...
22876511
دوشنبه 28 اردیبهشت 94, 22:21
تو این سایت خانم دکتر اسماعیلی- خانم دکتر موسوی- اقای باقر ثنایی دیدم معرفی شدن
اما خانم دکتر موسوی رو توصیه نمی کنم 120 تومن ساعتی که منشی هاش یکی واسه خودش کنسل کرد وقت منو بهم هم نگفت رفتم اون...
جمعه 04 اردیبهشت 94, 20:09
ان شاالله :72:
من فعلا کاری که درحال تلاشم یاد بگیرم حفظ اقتداره مرد و رسیدگی به خودم. سعی میکنم این حس که اون برام بهترینه رو درش به وجود بیارم ولی خیلی خیلییی ازش دورش کردم و واقعا کارم...
پنجشنبه 03 اردیبهشت 94, 00:37
سلام دوستان عزیزم. خداروشکر که اینجا در کنار شما فرصت شناخت و تغییر برام گذاشته شده... از تک تکتون ممنونم و براتون دعای خیر میکنم:72:
اصلا حتی متوجه هم نمیشم که چه کاری باید تو موقعیت انجام...
سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 01:14
كاملا درسته. ما دختر ها به صورت ناخودآگاه از مادرامون الگو مي گيريم. اما خب اين الگو گرفتن ها به شيوه ايه كه به محض متوجه شدنشون مي تونيم بذاريمشون كنار. يعني همين كه مي فهمي اين رفتار مادرت اشتباه...
دوشنبه 31 فروردین 94, 12:07
سلام دوستان خوب و همراهم:43:
میشل عزیزم دارم تایپیکی که گذاشتی رو میخونم و هنوز درگیرشم.
ستاره عزیز فکر میکنم اگر رفتار جراتمندانه داشته باشم همون سیستم برنده - برنده اعمال بشه حداقل از درون حالم...
جمعه 28 فروردین 94, 22:16
خواهش می کنم عزیزم:72:
به نظرم که اینکار کاملا منفعلانه ست...
پیش بینی من اینه که اینکار نه تنها نتیجه مثبتی نداره، بلکه روابط رو سنگین تر هم می کنه.
تو با اینکار انواع حس های منفی رو در...