سلام
من متولد 61 و همسرم متولد 49
چون خدا رو ناظر و شاهد می دونم میگم.. همسرم مرد صبوریه و اهل هیچی نیست شغل و تحصیلات موقعیت اجتماعی خوبی داره
اما ما اختلاف نظر خیلی زیاددیییییییییییییی داریم ...