پنجشنبه 28 شهریور 92, 11:20
اگه خواهری داری میتونی به اونم بگی که به مامانت منتقل کنه بعد مامانت که ازت جزئیاتو بپرسه راحت تری
من خودم این جوری به مامانم گفتم
پنجشنبه 28 شهریور 92, 11:13
دخترخوب
اینکه ناراحتی نداره
اول بروکنارمامان بشین یااگه بیرونی اروم اروم بهش بگو مثل من
من هم اولش خجالت میکشیدم ولی بعدش گفتم مامان اینطوری یه پسری ازم خواستگاری کرده وشماره گرفته من هم شماره...
چهارشنبه 27 شهریور 92, 14:12
سلام
اول یه عنوان مناسب و گویای مشکلت برای تاپیکت انتخاب کن
ازمثلث پایین میتونی درخواست بدی تاعنوان تاپیکت روعوض کنند