یکشنبه 17 شهریور 92, 00:13
تلفنی باهاش صحبت کنید مواقعی که سرکار هستند یا اینکه از برادرتون بخواهید به یه بهانه ای تنها بیان خونتون و راجع به خواستگار و بقیه مسائل صحبت کنید .
سعی کنید طوری با برادرتون رفتار نکنید که خانمش...
یکشنبه 17 شهریور 92, 00:10
عزیزم این ترس شماست و جرات نداشتن برای درخواستی که حقتونه، که مانع ارتباط با برادرتون شده
نه همسرش
شما درخواستت را محترمانه و جراتمندانه مطرح کن
ایشون هم مخالفتی نخواهد کرد.
مخصوصا اگر مطمئن...
پنجشنبه 14 شهریور 92, 13:14
می پرسید چرا دو سال طول کشیده
به همون دلیلی که شما این رابطه را یکسال کشوندید و الان ممکنه تمامش کنید.
می گید مخارج اون پسر را می داده
این بار کمی عاقل تر شده و دنگی حساب می کنه
فکر می کنید...
پنجشنبه 14 شهریور 92, 11:49
زندگیش روداغون میکنی به توصیه فرهنگ27گوش بده .
درضمن چه دلیلی داره دنگی حساب کنیدیعنی اون میگه دنگی شماهم که میگدخوشتون میادوازخداخواسته قبول میکنیدهمون بریدیه ازدواج سنتی بایه خانم کم سن انجام بدید
پنجشنبه 14 شهریور 92, 11:15
این خانم اصلا متناقض حرف نزده
اون زمان دوستش داشته ، اما الان که فکر می کنه می بینه که دوست داشتن اون آدم اشتباه بوده.
همه آدمها می تونن به خاطر دلشون تلاش کنن و همه آدمها می تونن اشتباه کنن و...
دوشنبه 04 شهریور 92, 19:37
این اقا هم شرایط خوبی داره فقط با دخترای زیادی بوده همه چی براش عادی هست.مطمءنم اگه اون روز بد وبیراه بهش نگفته بودم بالاخره ب ی جایی میرسید
سلام. فکر میکنی اون دخترا که در بالا خودت اشاره کردی...
دوشنبه 04 شهریور 92, 19:23
ببین مقداری از راه رو اومدی . اونم دوستی و ابراز علاقه و صحبت از مسائل جنسی بوده .
اما مقدار راه طولانی ای ، خیییییلی طولانی مونده ، مثل بیرون رفتن ، معاشقه ، رابطه جنسی و .... برو تا آخر
این پسری...