به نظرم آقایون خیلی دوست دارند که تایید بشن مخصوصا از جانب همسرشون.
به نظرم آقایون خیلی دوست دارند که تایید بشن مخصوصا از جانب همسرشون.
من سعی کردم که واکنش بد نداشنه باشم.وقتی میدونم که به درد هم نمیخورند چه کار کنم؟ بر خلاف میلم بهشون گفتم که 3-4 سال صبر کنید تا شرایط جور بشه
در صورتی که ناراضیم.