به نظر من کار اون آقا بیشتر از کار شما اشتباه بوده چون با اینکه از مشکله خودش با خبر بوده چرا ازداج کرده؟!چرا با خودخواهی خواسته یه نفره دیگرو به مشکل بندازه و شما هم به فکر ی زندگی جدید و بهتر باش...