من با عنوان تاپیک مشکل دارم
عشقی شکل نگرفته بین شما که توش شکست بخوری داداشم
یه بنده خدایی رو با یه نظر دیدی و این حس رو انقدر تو دلت هر روز و هر روز بزرگ کردی که الان نمیتونی از اون رویا در بیای...
من با عنوان تاپیک مشکل دارم
عشقی شکل نگرفته بین شما که توش شکست بخوری داداشم
یه بنده خدایی رو با یه نظر دیدی و این حس رو انقدر تو دلت هر روز و هر روز بزرگ کردی که الان نمیتونی از اون رویا در بیای...
سلام دوست عزيز
به همدردى خوش اومدى
چرا شما تو اين مدت زياد بهش ابراز علاقه نكردى؟
اصلاً شما چند سالتونه؟
واينكه ميگى خدا به خاطر گناهام مجازاتم ميكنه مگه چه گناهى مرتكب شدى؟