سه شنبه 14 خرداد 92, 01:15
پسر خوب وقتی صریح و رک بهت گفته خدا مهرتو به دلم ننداخته! دیگه واسه چی میخوای روزه شک دار بگیری؟ اونقدی بهتون علاقه نداره که بخواد ی عمر باهاتون زندگی کنه! ولش کنید!
دوشنبه 13 خرداد 92, 19:52
سلام دوست خوب من
عزیز جان مثل 2 دوستی که بهت گفتند یه شاید وجود داره منم میگم اره یه شاید وجود داره برای من سخته که طرفم نمیدونم با کسی در رابطه باشه یا نه اما اگر 1% وارد زندگی بشی و اون فکرش پیش...
دوشنبه 13 خرداد 92, 18:57
سلام به همدردی خوش اومدید.
خب شما ادم عاقلی هستید که خودتون رو در گیر احساسات نکردید.من هم با حرف دوستمون موافقم اشما باید این سوال رو از خودتون بپرسید که ایا میتونید حتی یه لحظه فکر کنید که احتمال...
دوشنبه 13 خرداد 92, 18:31
سلام
خوش امدید دوست گرامی
خوشبختانه از رو نوشته هاتون میشه فهمید خیلی خودتون رو درگیر احساسات نکردید.و احتمالا شخصیت عقل محوری دارید.این خیلی خوبه.پس قادرید تصمیم درست رو بگیرید
چند بار...