سلام
اول عنوان تاپیک رو گویا کنید مثلاً به این تیتر :
پسر 19 ساله من و تصمیم برای بدنیا آوردن فرزند نامشروع اش
یا هر عنوانی که طبق قوانین تالار مشکل تاپیک رو در تیتر مشخص کنه
وقتی ما دنیای غرب...
سلام
اول عنوان تاپیک رو گویا کنید مثلاً به این تیتر :
پسر 19 ساله من و تصمیم برای بدنیا آوردن فرزند نامشروع اش
یا هر عنوانی که طبق قوانین تالار مشکل تاپیک رو در تیتر مشخص کنه
وقتی ما دنیای غرب...
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000" id="obj1" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab" style="width: 150px; height: 30px" border="0"> ...
سلام سها جان :72:
من حرفاتو خوندم و نظرمو خیلی خلاصه کلی میگم شاید اصلا حرف منو قبول نکنی بهر حال ...
همه کارایی که برا زندگیت کردی بسیار قابل ستایشه و کاملا منطقی و با اراده بودی مسلما و 100...
اصلاً فکر کردین چرا حجم بیشتر بدن آدما آبه؟!
چون برای زنده بودن و زندگی کردن، بهش نیاز دارند!
- آب ترکیبی از هیدروژن و اکسیژنه. مایع، روان، در جریان و متحرکه! سنگینه… اما خیلی چیزا روش...
من خودم تحصیلات بالایی دارم. دنبال علم بودم همیشه . ولی هرگز علم اون قدر شیرین نبوده که بتونه طعم خوشبختی رو بهم بچشونه .
هیجان رو وارد زندگیت کن. برو به دنبال یه هنر
به چه هنری علاقه داری ؟...
exito ی عزیزم:72:
همه ی پست هات نشون از این داره که خیلی خوب به ارزش های درونی خودت آگاه هستی... ازت خواهش میکنم دست از مقایسه کردن خودت با اطرافیان بردار... اگه به دل همون اطرافیان آگاه باشی...
سها جان لذت بردن از زندگی یک هنره.
بعضی ها تو خود لذت بردن از زندگی هنرمند هستند، بعضی ها هم تو تظاهر بهش.
من فقط اینو میدونم که تنها یک "خود واقعی" میتونه حقیقتا از زندگی لذت ببره. یک "خود...
به بی حوصلگی هات روووو نده.:305: وگرنه پررو میشن و قدرت میگیرن و دیگه بعدا نمیتونی از پسشون بر بیای.
به پیشنهاد استادتون جواب مثبت بده.(سوال ها رو استاندارد طرح کنیا:305:. سوال غیر استاندارد و سخت...
برای اینکه حس رقابت و انیزه تلاش رو برای خودتون زیاد کنید، به نظر خودتون چه کاری میتونید انجام بدید؟
مثلا کار تحقیقاتی و نوشتن مقاله برای چاپ در نشریه های علمی معتبر جهان... یا شروع به یاد گیری...
اقا سوها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکر نعمتت افزون کند......خدا رو شکر به خاطر موقعیتت.میتونید بچه دار بشید،این خودش بزرگترین تنوع توی زندگیتونه:227:
سلام soha .
در میان صحبت هاتون اشاره کردین به اینکه :
هدفم این بود:
اونقدر درس بخونم، اونقدر کامل بشم از نظر علمی و دینی که همه بهم غبطه بخورن و بعدش هم متواضع ترین فرد بشم.
و بعد افزودید:...
دوباره سلام.
اینجوری که توضیح دادی، این هدفت هنوزم برات معتبره و دوست داری بهش برسی. درسته؟
میشه بگی الان دقیقا کجای هدفت قرار داری؟
تا کجا پیش رفتی؟
چه کارایی برای رسیدن به آخرش باقی مونده؟
آیا هنوز اون هدفی که گفتید براتون ارزشمند هست؟
احیانا مسائل سیاسی و فرهنگی جامعه ی ما شما رو از هدفتون مایوس نکرده؟
من کارشناس نیستم و به همین خاطر این وضعیت برام خیلی عجیبه! همیشه به نظرم اینطوری بوده که وقتی از یه چیزی آدم راضی نیست در مورد خودکشی فکر میکنه.
ولی اینطور که میگین همه چیز براتون خوبه. امیدوارم...
سلام، بجز درس بقیه زندگی تون با بقیه چه طوریه؟ از روابط با خانواده با سایر آدمهای اطرافتون راضی هستین؟ از نظر ازدواج چه طور؟ روابط عاشقانه داشتین؟
سلام دوست عزیز
شما دختر هستی دیگه؟
اول تبریک میگم بابت این همه موفقیت پشت سر هم و رسیدن به این جایگاه خوب علمی.
همیشه به آدمایی که یک عالمه پشتکار دارن حسودی که نه، غبطه میخورم:)
دوست...
عرض کردم پست شماره 17 آقای sciرو بخونید.
اگر مشکل سندروم سی سالگی رو دارید توصیه هایی رو که آقای sci در پست های بعدی کرده اند، انجام بدید.
سلام
یه سر به پست شماره17 این تاپیک بزنید.http://www.hamdardi.net/thread30127-2.html
اگر علایم سندروم رو دارید فعلا طبق برنامه ای که جناب اس سی آی داده اند عمل کنید.
ایشون از کارشناسهای بسیار...