یکشنبه 12 خرداد 92, 10:44
شاید متنم رو هزار بار خونده باشی.احتمالا روش فکر نکردی.
درست زمونه خراب شده ولی این خرابی زمان ما هم بود مثلا تو کلاس 18 نفری ما 15 نفر دوست پسر داشتن و نصف اونها هم...
ولی ما 3 نفری که نداشتیم...
پنجشنبه 09 خرداد 92, 00:19
اخه چرا بعضی از کاربرا هر موضوعی پیش می اد می گن مرد باش از طریق خانواده برو جلو .اخه واسه یه پسر 19 ساله این چیزا طبیعیه ممکنه هر روز پیش بیاد این نشد یکی دیگه هنوز سر از تخم بیرون نیورده بره زن...
چهارشنبه 08 خرداد 92, 22:01
سلام دوست عزیزم. ناراحت نشوید
وقت امتحانات است و کمتر دوستان در تالار هستند تا راهنمایتون کنند.
و دوستانی هم که تا توانستند راهنماهی هایی برای حل مشکلتون عرض کردن .
ما راه را به شما نشان...
یکشنبه 05 خرداد 92, 19:07
سلام دوست عزیز
هر جوانی باید روزی تشکیل خانواده دهدو ازدواج کند. اما شرایط ها باید محیا باشند .
همانطور که خانم ویدا عرض کردن به سوالات پاسخ دهید چون مهم بوده .
از نظر من که مرد هستم و نان...
یکشنبه 05 خرداد 92, 18:09
واقعا اگه میخواییش
از طریق خانواده برو جلو همین و بس . (بخدا خیرت در این هست .)
اگه از طرق خانوده نری جلو کمترین اسیبش ابرو ریزی هست که ممکنه تو خانواده پیش بیاد .
حالا آسیب های روحی رو فعلا...
یکشنبه 05 خرداد 92, 18:09
سلام شما سنتون کمه و این جور دوست داشتن ها هم طبیعیه نه شما می تونید به ازدواج فکر کنید نه اون دختر خانم . الان شما فقط باید درستون و هدف قرار بدید. و اصلا هم برا شروع این رابطه هیچ اقدامی نکنید...
یکشنبه 05 خرداد 92, 18:03
سلام دوست عزیز
مشخصه که هدف شما خیر هست فقط برای راهنمایی به سوالات زیر پاسخ بدهید.
آیا شما میخواهید ازدواج کنید؟چرا؟
چرا فکر میکنید آماده ازدواج هستید؟
چرا فکر میکنید که این فرد برای فکر...
یکشنبه 05 خرداد 92, 12:36
سلام
به نظر من سن شما واسه ازدواج هنوز خیلی کمه
البته بازم ربط به فرهنگ خانوادتون و خودتون داره.
و در این مورد اصلا پیشنهاد نمیدم با دختر داییت صحبت کنی .
به جای اینکه با دختر داییت صحبت کنی...
یکشنبه 05 خرداد 92, 12:19
دوستی اینا که چیز چرتیه اگه واقعا مسمم هستی برو تو خونه به خانوادت بگو اگر میخای ازدواج کنی باید اینقدر مرد شده باشی که تو چشاش مادرت نگاه کنی حرفتو بزنی هر وقت تونستی این کارو بکنی به ازدواج فکر کن