سلام . به نظرم نام کاربریتون رو اشتباهی گذاشتید
بی حوصله نه ! نا امید
من نمی دونم شما با این همه نا امیدی چطور تا این مرحله از زندگیت رو پیش رفتی . بشین بابت پیشرفت هزار بار دیگه هم خدا رو شکر کن....
سلام . به نظرم نام کاربریتون رو اشتباهی گذاشتید
بی حوصله نه ! نا امید
من نمی دونم شما با این همه نا امیدی چطور تا این مرحله از زندگیت رو پیش رفتی . بشین بابت پیشرفت هزار بار دیگه هم خدا رو شکر کن....