چهارشنبه 06 شهریور 87, 12:52
تو این سن خیلی آتیشی عاشق میشی ولی بعد از مدت کوتاهی اونقدر دلسرد می شی که خودت هم باور نمیکنی فعلا دست نگه دار و به خدا توکل کن
چهارشنبه 06 شهریور 87, 12:47
دعا کن که اگه به صلاحت نیست خدا اونو از دلت بیرون کنه مطمئن باش جواب میده خودم امتحان کردم
چهارشنبه 06 شهریور 87, 12:24
اگه به ازدواج فکر میکنید وشرایطش را دارید هر چه زودتر در حضور خانواده مطرح کنید ازدواج شما باعث می شود خیلی بیشتر از حالااز خانه دور بمانید درضمن می توانید با خواندن سوره ی یوسف از راههای موفقیت آمیز...
سه شنبه 05 شهریور 87, 15:54
عزیزم تومیتونی به بهانه ی اینکه مشکل خارش و... داری واینکه روت نمیشه جلوی مادرت این رو مطرح کنی به تنهایی با دکتر صحبت کنی واز لحاظ احساس عذاب وجدانت هم تنها راهت پناه بردن به خداست مطمئن باش وقتی...