سه شنبه 06 فروردین 92, 10:24
مـا عــادت کـردیـم وقـتـی تـوی خــونـه فــیـلم مـی بـیـنـیم ، تمام که شد و بـه تـیتـراژ رسـید دسـتـگاه رو خـامــوش مــی کـنـیـم ، یـا اگــه تـوی ســیـنما بـاشــیم ســالـن رو تــرک مـی کــنـیم .
...
سه شنبه 06 فروردین 92, 10:10
نصف اشباهاتمان ناشی از این است که وقتی باید فکر کنیم ، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم ، فکر می کنیم . . .
دوشنبه 05 فروردین 92, 15:18
پست کاربردی و مفیدی از مدیر همدردی در این مورد.
دوشنبه 05 فروردین 92, 14:46
سلام خانومی
خوش امدی به همدردی
قلش یک سوال ازت دارم...ایا واقعا میخواهی زندگیت رو حفظ کنی یا نه؟
اگر جوابت مثبته ادامه پستم رو بخون:
هر زندگی مشکلات خاص خودش رو داره.شما اگر امروز جدا...
دوشنبه 05 فروردین 92, 10:01
سلام
مهمترین چیزی که باعث میشه ایشون روی شما دست بلند کنه شاید جواب دادن شماست بعضی از آدمها طاقت جواب شنیدن در مقابل کارهاشونو ندارن و عکس العملشون فیزیکیه . سعی کنید اصلا موقع بحث ها جواب همسرتون...