کاریه ک شده . حدیث هم داریم ک حرف تا وقتی نزدی اسیر توئه ولی وقتی بگی دیگه کاریش نمی شه کرد
این تجربه ای میشه دیگه مسائل خانوادگی رو به دیگران نگیم . بهتره با عواقبش رو برو بشین و خودتون رو برای...
کاریه ک شده . حدیث هم داریم ک حرف تا وقتی نزدی اسیر توئه ولی وقتی بگی دیگه کاریش نمی شه کرد
این تجربه ای میشه دیگه مسائل خانوادگی رو به دیگران نگیم . بهتره با عواقبش رو برو بشین و خودتون رو برای...
راز داري تو زندگي بهترين كاره اماحالا كه شده.غصه خوردن فايده نداره فقط آرامشتونو حفظ كنيد از خدا بخواين اتفاق بدي نيفته ومطمئن باشيد كمكتون ميكنه.