آقا طاها
من اتفاقات کنکور دکترا رو میدونم و پارسال شرکت کردم و امسالم شرکت میکنم. من از یکی از بهترین دانشگاهای کانادا (دانشگاه سوم کانادا تو رنکینگ) پذیرش با بورسیه گرفتم ولی نرفتم. تا قبل از پذیرش...