آقا طاها
من اتفاقات کنکور دکترا رو میدونم و پارسال شرکت کردم و امسالم شرکت میکنم. من از یکی از بهترین دانشگاهای کانادا (دانشگاه سوم کانادا تو رنکینگ) پذیرش با بورسیه گرفتم ولی نرفتم. تا قبل از پذیرش...
آقا طاها
من اتفاقات کنکور دکترا رو میدونم و پارسال شرکت کردم و امسالم شرکت میکنم. من از یکی از بهترین دانشگاهای کانادا (دانشگاه سوم کانادا تو رنکینگ) پذیرش با بورسیه گرفتم ولی نرفتم. تا قبل از پذیرش...