باید برای جدایی خیلی محترمانه باطرف مقابل صحبت میکردید و از دلش در میاوردید
از گریه هاش و سایر مطالبی که نقل کردید معلومه پسر احساسی بوده و شما رو خیلی دوست داشته

ضمنا شما باید در همون اوایل...