ممنون از همتون
مرسی که با هام حرف زدین
و نظراتتونو گفتین..من سردرگم شده بودم..
از نظر همتون استفاده کردم ..خودمم احساس می کنم که اشتباهه اما خدا بهم لطف بزرگی کرد اومدم اینجا
وقتی حرفامو نوشتم...