سلام
این اختلافات بین برادرها و خواهر ها عادیه . سخت نگیرید و سعی کنید معمولی رفتار کنید. سعی کنید در عین صمیمیت مزرها و حریم های خودتونو برای اونا مشخص کنید
در برخورد با خواهر و برادر به چند...
سلام
این اختلافات بین برادرها و خواهر ها عادیه . سخت نگیرید و سعی کنید معمولی رفتار کنید. سعی کنید در عین صمیمیت مزرها و حریم های خودتونو برای اونا مشخص کنید
در برخورد با خواهر و برادر به چند...
سلام عزیزم .... خوب هستین . شما خیلی سر بسته مشکلت رو گفتی بیشتر توضیح بده و مثال بزن ..به نظر خودت حق با کیه ... اگه حق با تو هست باید با حرف زدن قانعشون کنی و کاری کنی که بیشتر بهت توجه کنن اما اگه...