به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 3 1 2 3

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    1,425

    RE: افت تحصیلی و ضعف مواجه با مشکلات

    این جمله ی آخرتون فوق العاده است:
    هرکسی دوران بحرانش تو زمانای مختلف رخ میده:104:
    http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    چجوری رتبه بدم بهتون؟
  2. RE: در شرایط محدود زمانی،انتخاب فردی که برای من جذاب نیست عاقلانه است؟

    آقای مهران
    شما اصلا لازم نیست معیاراتونو تغییر بدین. این حق شماست که همسری هم کفو خودتون پیدا کنین. شما سالها زحمت کشیدین،درس خوندین،به هوای نفستون غلبه کردین و همه جوره مایه گذاشتین تا فرد بهتری...
  3. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    2,369

    RE: ازدواج و مشکل گیاه خواری

    پس حتما من اشتباه کردم عذر میخوام. ولی اینکه پیامبر خدا فرمودند تا 40روز خوردن گوشت ترک نشه قبول این فرموده واجبه.
    دوست عزیز گیاهخواری انواع گوناگونی داره :لاکتو :خوردن گیاه و لبنیات
    اوولاکتو:گیاه...
  4. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    8,317

    RE: چه جوری همکارم رو به خودم علاقه مند کنم؟

    یه چیزی برای من اتفاق افتاد ک بد نیست ب شما بگم. منم ب آقایی علاقه داشتم و دلم میخواست ایشونو به خودم علاقمند کنم. یه اتفاقایی افتاد ک من بیخیال شدم و دیگه هیچ توجهی ب ایشون نداشتم. برخلاف اون چیزی ک...
  5. RE: در شرایط محدود زمانی،انتخاب فردی که برای من جذاب نیست عاقلانه است؟

    به نظر من عجله نکنید، برای شمایی ک تحصیلات بالایی دارین ازدواج با دختر فوق دیپلمه فاجعه است. تصور بکنید در اون کشور با همکاراتون و همسرای اونا در مورد مسایل علمی و تحصیلاتو این چیزا صحبت کنید و همسر...
  6. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    2,369

    RE: ازدواج و مشکل گیاه خواری

    دوست عزیز گیاهخواری ک خیلی خوبه، من خخودم قبلا گیاهخوار بودم. چرا نگرانی؟
    فقط یه مساله ای هست. اگر آدم معتقدی هستی 40روز گوشت نخوردن فردو از مسلمانی خارج میکنه. حواست باشه
  7. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    20,200

    RE: نياز ج ن س ي يه دختر

    دوست عزیز کسی رو میشناسم که میگفت از شدت میل جنسی میفهمه نزدیک عادت ماهانشه
    پس بدون که عادیه
  8. پاسخ ها
    7
    نمایش ها
    801

    RE: ترس از حیوانات در خواب

    عجیبه من فکر میکردم آقایون از موش و سوسکو این چیزا نمیترسن:163:
  9. RE: تغییر محل تحصیل بخاطر ترس از روبرو شدن با یکی از دانشجو

    نتیجه ی تست تو این موقعیت کاملا طبیعیه. درواقع شما دارین با یه بحران روحی دست و پنجه نرم میکنین و نمیشه گفت افسردگی مزمن دارین.ببخشید رک بگم مادامی که قضیه عاشقیتون حل نشده شرایط عادی قبلی رو پیدا...
  10. پاسخ ها
    355
    نمایش ها
    62,622

    RE: دعاي خير براي نفر بعد . . .

    اگه مجردی ایشالا هرچه زودتر یه ازدواج خیلییییی خوب داشته باشی و اگه متاهلی ایشالا یه زندگی عالییییی با همسرت داشته باشی
  11. پاسخ ها
    61
    نمایش ها
    9,777

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    وای اینارو که میخونم انگار دقیقا ماجرای خودمه.واسه منم سخت بود ک برم پیش مشاور ولی دوستم گفتن هیچ راه دیگه ای نداری.رسما دیوونه شده بودم. اصلا روم نمیشد .من دانشجوی پزشکی ام.همیشه سرم تو درس بود و ب...
  12. RE: تغییر محل تحصیل بخاطر ترس از روبرو شدن با یکی از دانشجو

    شک نکنید که اون معجزه حتما اتفاق میفته...
    براتون دعا میکنم
  13. RE: تغییر محل تحصیل بخاطر ترس از روبرو شدن با یکی از دانشجو

    آقای صابر من تاپیک قبلیتونو نخوندم ولی کاملا حس و حال شما رو درک میکنم. منم چند وقت پیش عاشق یه پسر تو یونی شدم.مثل شما باهاش حرف نزده بودم حتی 1 کلمه.عشق آتشینو ب معنای واقعی کلمه تجربه کردم و...
  14. RE: اختلاف سطح تحصيلات من و خواستگارم... به نظر شما مشكل سازه؟؟؟؟

    راستش برای من معیار اصلی تحصیلاته. من پزشکی میخونم و دلم میخاد همسرم حتما پزشک باشه و خاستگار غیر پزشکو بی چون و چرا رد میکنم.
    اصولا آقایون دوس ندارن خانمشون از لحاظ درآمد و شغل و تحصیلات و این...
  15. RE: تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه

    اینکه تنهایی درون خودمونه و ربطی به حضر یا عدم حضور جنس مخالف نداره رو اکیدا نمیپذیرم. ب نظر من این فقط یه توجیهه. چون هم از نظر جنسی و هم از نظر روانی این نیاز طبیعیه. کسی که رشد روانی طبیعی داشته...
  16. RE: تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه

    واقعا نجیب بودن خیلی سخته!!! فقط خداکنه کم نیارم
  17. پاسخ ها
    355
    نمایش ها
    62,622

    RE: دعاي خير براي نفر بعد . . .

    ایشالا هرچی صالحته خدا بهت بده به حق این روزا و شبای محرم
  18. RE: تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه

    سلام دوست عزیز. ب نظرم ما فقط باید صبر کنیم. منم خیلی احساس تنهایی میکنم ب قول شما دوروبرمون همه جفتن! اما من ترجیح میدم پاک بمونم تا یه همسر پاک گیرم بیاد نه کسی که دختر باز بوده
    امیدوارم هرچی...
  19. پاسخ ها
    355
    نمایش ها
    62,622

    RE: دعاي خير براي نفر بعد . . .

    ایشالا هرچی صلاحه برای همه اتفاق بیفته و ایشالا همه عاقبت بخیر بشن
  20. RE: خیلی موبایلش دستشه...خیلی اس ام اس میده..یعنی دوست پسر داره؟؟

    مرسی روژان عزیز. سعی خودمو میکنم با اینکه خیلی سخته
  21. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    13,340

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    اینکه تصمیم گرفتید که دورادور ایشون رو زیر نظر داشته باشید با تصمیم دیگه تون (درس خوندن و اینا) متناقضه! چون اینجوری همه ی حواس و فکر و ذکرتون معطوف به ایشونه و چه بخواید چه نخواید نمیتونید تمرکز...
  22. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    13,340

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    خواهر من!
    شما انگار این چند صد تاپیک شکست های عشقی و ... رو نخوندید که به ایشون میگید بره جلو؟

    عزیز من دختره رو برای ازدواج میخوای؟
    خب برو به مادرت بگو! رک و راست.
    اگر موافقت کرد, خودش کار ها...
  23. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    13,340

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    به نظر من شما که پسر هستین و میتونین اقدام کنبن نباید دست روی دست بذارین.
    البته بازم هرجوری که خودتون صلاح میدونین. ایشالا هرچیزی که صلاحه اتفاق بیفته...
  24. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    13,340

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    <strike> به نظر من خیلی مودبانه و محترمانه جلو برید و بگید تمایل دارم یه کم باهم دیگه آشنا بشیم و قصدم ازدواجه اگه تو صحبتامون تفاهیم داشتیم خواستگاری و اینا.
    اصلا شاید اونم از شما خوشش بیاد و...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 24 , از مجموع 66
صفحه 1 از 3 1 2 3
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.