به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 3 1 2 3

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    سلام

    اول از همه می خوام از همه ی کسایی که بهم امید دادن قدردانی کنم:

    از فرشته مهربان، m4169k ، صبا مهربون ، همپا ، تنها 23، سنجاب ، مریم 123 ، روژان 20، دریا آرام، جناب محمد 2012 ، هیام، اس-اچ...
  2. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    سلام بچه ها...

    اومدم از حال خودم بهتون خبر بدم... این روزا جنگ با نفس مدام داره تو وجودم غوغایی به پا می کنه! گاهی وسوسه می شم اما خداروشکر تا الان تونستم خودمو حفظ کنم.:310:

    سیم کارت قبلیمو...
  3. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    بهترین دعایی که می تونستی در حقم بکنی، همین بود وینتر عزیز.

    دلم می خواد امضات رو با تمام وجودم فریاد بزنم!!!
  4. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    چیزی که باعث شد به خودم بیام این بود که داشتم با یه دوست مطلقه ام حرف می زدم؛ گله و شکایت می کرد که مردم به خاطر طلاقش که شرعی و قانونی هم بوده بد نگاش می کنن درصورتی که اونم می تونست مثه خیلی دخترای...
  5. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    تنها جان از این که مثه خودمی خوشحال نیستم.... ولی از اینکه تنها نیستم بی اندازه خوشحالم... دلم می خواد تا جایی پیش بریم که رو عفتمون قسم بخورن!!!

    ممنونم؛ آقا محمود، حتماً بعد از این که به یه رضایت...
  6. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    من عادت نداارم مقصر رفتارای بدم رو دیگران بدونم؛ می دونم که ایمان خودم ضعیف بود... و هزار و یک دلیل دیگه که اینجا جاش نیست!!!

    آقا محمد ازدواج کردن برای من به این راحتی نیست... دلم می خواد اونقدی...
  7. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    مریم جان و فرشته ی مهربان عزیز حرفاتون مثه یه مسکن آرومم کرد...

    چند روزه مثه یه معتادی که می خواد ترک کنه؛ دارم تمام وجودم رو گندزدایی می کنم؛ برام شدیداً دعا کنید از پسش بربیام.

    کار سختیه......
  8. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    کاش اینقد با خدا رفیق بودم که وقتی باهاش حرف می زدم حس می کردم که حرفامو می شنوه...

    ولی من احساس می کنم خدا اصلا حرفامو نمی شنوه
  9. دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    سلام

    من 24 سالمه... یه دختر 24 ساله که با ظاهر خیلی خوب و خانمه اما در باطن آبروی هرچی دخترو برده...

    نمی خوام از لجن زاری که توش افتادم حرف بزنم تا بوی تعفنش حالتون رو بهم نزنه...

    چندوقته که...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 57
صفحه 1 از 3 1 2 3
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.