سلام ، مرسی‌ برای راهنمای.
بله راست می‌گید، من هدف مشخصی‌ از صحبت کردن با ایشون نداشتم،جز اینکه با یه همفکرم تنهایم رو پر کنم یا اینکه از اطلاعاتش استفاده کنم. اما در مدت این سه‌ سال ، تا حدی از...