سلام عزیزم.
ببین احساسات رو کنار بذار و کاملا با عقل و منطق پیش برو و دلت هم بجز خودت برای کسی نسوزه.
خیلی رک و صریح بهش بگو من فکرهام کردم و به این نتیجه رسیدم که مناسب هم نیستیم و تمومش کن.
...
سلام عزیزم.
ببین احساسات رو کنار بذار و کاملا با عقل و منطق پیش برو و دلت هم بجز خودت برای کسی نسوزه.
خیلی رک و صریح بهش بگو من فکرهام کردم و به این نتیجه رسیدم که مناسب هم نیستیم و تمومش کن.
...
پریسا جان من کارشناس نیستم ولی اتفاقی که دیدم رو برات میگم.
دوست من شرایطش کاملا مشابه شما بود در سن 20 سالگی اینترنتی با پسری آشنا شد وبه هم کاملا دل بستن ولی وقتی هم دیدن اون پسر رفتارش کم کم...
[رفتارها و واکنش هاشو نزد یک مشاور مطرح کن و بخواه برایت تحلیل رفتار داشته باشد تا بفهمی که ویژگیهای شخصیتی او دقیقاً چیا هست و با شناختی که بدست میاری تصمیم درست بگیری .[/b]
یعنی واقعا یه مشاور...
سلام دوست عزیز.من کارشناس نیستم ولی به نظر من در مورد مزاحمت اگه میتونین اصلا جوابش ندین یا اینکه اون خط رو یه مدت خاموش کنین یا اگه خط اون دختر دائمی هست جدا ازش شکایت کنید.
در مورد اون خانم هم...
سلام به همه ی دوستان عزیزم.من تازه وارد این سایت شدم و فکر کردم بخاطر مشکلم ازتون راهنمایی بکیرم.لطفا کمکم کنید.
من دختری 28 ساله هستم وفوق لیسانس که چند ماه پیش شخصی به من معرفی شد 34 ساله...