به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    نمیدونم مشکلتون چی هست.. ولی اگه اونی که حدس میزنم باشه راه داره.. اصلا هم سخت نیست. فقط باید بخوای و همین که اومدی اینجا یعنی خواستی.. یعنی خدا خواسته که پاک باشه.. یعنی پشتته..
  2. بعد 5 سال داره همی چیز تموم میشه.. خاطره هاش نمیره از ذهنم :(

    یه مختصرس از تایپیک قبلیم میگم :(
    5 سال با کسی دوست بودم بخاطر یه سری تغییرات منفی که تو ظاهرو برخورداش ایجاد شده بود دو دل شده بودم واسه ازدواج باهاش. خواستگاری هم اومدن.
    الان مشکل اینجاست که...
  3. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    مرسی مرضی جونم :-*


    fm.mohajer گلم راستش منتظر اومدنت بودم.. شاید چون گفتی تو موقعیتم بودی..

    سوالاتو یکی یکی جوابمیدم.. امیدوارم وقت کنی بخونی..

    دوستم این آقا این لحاظای دیگه با خواسته های...
  4. پاسخ ها
    62
    نمایش ها
    39,613

    RE: هیچ وقت نمیتونم با شوهرم حرف دلم رو بزنم چی کار کنم؟

    glare جان حرفای آقای SCI به من آرامش دادش.. فکر میکنم اگه بهشون عمل کنی حتما موفق میشی و خیلی زود اعتماد بنفست برمیگرده.. و فکر میکنم اگه خودت خودتو قبول کنی شوهرت هم حتما مثل قبل میشه واست.

    ...
  5. پاسخ ها
    65
    نمایش ها
    17,082

    RE: در راه مصالحه و سازش( جدایی از همسرم و دخترم 2)

    فقط خواستم بگم کاملا با حرفای کبود عزیز موافقم.
    و به قول بهار زندگی.. دل اون زن قشنگ جلوی چشممه..

    شما پیشنهاد مسافرت دادین بنده خدا تندی قبول کرده.. بعد سر یه چیز بی اهمین زدین زیرش..
    خب اوند...
  6. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    آقای gold مرسی نظر دادین..
    نگفتم که هر وقت میومد پیشم خوشپوش بود.. نه اون اولای کار با همون لباسای سر کارش که به قول شما تو اون محیط تناسبی با لباس خوب نداره هم میومد پیشم..
    اصلا حتی واسش مهم نبود...
  7. پاسخ ها
    24
    نمایش ها
    11,671

    RE: عدم تحریک جنسی مرد در رابطه

    من فکر میکنم شما بیشتر مشکلت بخاطرطرز فکرته..
    بنظرم از قبل ازدواجت رو سنش حساس بودی و میترسیدی که ایشون که الان سنش از من بالاتره.. این همه اینور اونور میگن دختر سنش کمتر باشه.. نکنه مثل یه دختر...
  8. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    فکور عزیزم بحث فقط ظاهر نیستش آخه.
    انتخاب لباس با من. ولی مرتب بودن که نمیتونه با من باشه..
    اشغال نریختن که نیمتونه با من باشه..
    رفتار مبادی آداب که نمیتونه با من باشه :( اینارو فقط میتونم باهاهش...
  9. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    آره روزان جان بهت حق میدم..:302:
    خیلی وقتا جلو این حساسیتام صبوری کرده..
    قبول دارم منم مشکل دارم عیب دارم و اون همینجوری دوسم داره..
    کاش منم میتونستم:302: واقعا دوس داشتم کاش منم میتونستم:302:
    ...
  10. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    سلام دوست عزیز من همه پستها رو تقریبا خوندم. اولین نکته اینکه شما شدیدا دهن بین هستی و این برای آینده ات خیلی خطرناکه.شما اگر با خوش تیپ ترین مرد دنیا هم ازدواج کنی دخترخاله و دختر عمه و ...بیان بگن...
  11. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    راما جان تردیدم واسه دلسوزی نیستش اصلا..:(
    واسه خوبیاشه.. اینکه الان بگم نه و بعدا گیر یه آدم بدتر بیافتم ومجبور شم با چیزای بدترش بسازم..:302:
    اینکه بعدا پشیمون شم..
    اینکه مامان اینا میگن سنت...
  12. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    rama جان حرفاتو تو پستای دیگه خوندم .. کاش اینجام بیای:302::325:

    دارم فکر میکنم بیخیال همه چیزا شم و ازدواج کنم.. :( بعدش یه جوری کنار میام.فوقش تا یه مدت همه میگن تو سرتری و فوقش بعضی وقتا حسم...
  13. پاسخ ها
    47
    نمایش ها
    13,182

    بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    نمیدونم از کجاش بگم که حوصلتون واسه خوندنش سر نره و سرزنشم نکنید:302:
    همینقد بگم که 2 روزه مثل دیوونه ها شدم و کارم شده گریه..
    همینقد بگم خودم میدونم اشتباه کردم پس بهم اینو نگین..
    همینقد بگم با...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 , از مجموع 24
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.