خیلی کمکم کردید ممنون از همه ی کسایی که بهم جواب دادن منو راهنمایی کردن
خیلی کمکم کردید ممنون از همه ی کسایی که بهم جواب دادن منو راهنمایی کردن
از همتون ممنونم به خار راهنماییاتون
ویدا جان من و خواهرن هیچ مشکلی با هم نداریم خیلی رابطه ی خوب هم داریم
من به هیچ عنوان خودمو مقصر نمیدونم
این تبعیضها بیش از اندازست خیلی بیشتر از چیزی که نوشتم...
سلام
من 20 سالمه و خواهرم 17
همیشه از خواهرم تعریف می کنه و من نه مثلا با این که رسته دبیرستانی هر دوتامون ریاضی بوده ولی همیشه میکه خواهرت انتخابش خیلی بهتر بوده
یا مثلا امسال کنکور ازمایشی داد...
مادر من خیلی عصبی و سر کوچک ترین مسئله ای داد و بی داد راه میندازه وقتی هم که همه چیز در ارامش باشه با همه قهره بدون دعوا و داد و بی داد.
از وقتی که خواهرم دیابت گرفته وضع خیلی خیلی بدتر شده انگار...