ببین امیرعلی عزیز من شاید نتونم نظر کارشناسی در این مورد بدم ولی منم یه همچین تجربه ای داشتم و شاید گفتنش بهت کمک کنه.
من تو ترم 1 دانشگاه با یه دختری دوست شدم(اشتباه محض).البته این دوستی اولش با چت...
ببین امیرعلی عزیز من شاید نتونم نظر کارشناسی در این مورد بدم ولی منم یه همچین تجربه ای داشتم و شاید گفتنش بهت کمک کنه.
من تو ترم 1 دانشگاه با یه دختری دوست شدم(اشتباه محض).البته این دوستی اولش با چت...
کلا از بچگی همینطور بودم.فکرم به بعضی مسائل بدجور گیر میده
اینم بدترین موردشونه که فعلا نتونستم برای اینکه ازش خلاص شم دلایل منطقی پیدا کنم
بازم منتظر نظر دوستانم