چهارشنبه 08 آذر 91, 21:01
قانع کننده نبود.
این مطلبی که ایشون بیان می کنن برای روابط پر خطر هست,روابطی که از همون اول بر پایه احساس جنسی پایه گذاری می شه نه چیز دیگه.بله اگه اینطور باشه من هم رد می کنم این روابط رو :81:
...
سه شنبه 07 شهریور 91, 11:22
دقیقا همین فکر رو داشتم, گفتم یه گوشه ای گیر بیارم بهش بگم یا قبول می کنه یا می زنه تو گوشم
:101::101::101::101::101:
مشکا اینجاست که بنده یکمی زود اومدم تو خط عشق و عاشقی,اخه برادر بزرگترم...
سه شنبه 07 شهریور 91, 10:59
خوب کارشناسیم امسال تمام می شه.میخوام برای ارشد بخونم و در یک کارخونه هم تو رشته مهندسی کار کنم.خونه هم دارم,نه این که الان موجود باشه خونه منظورم اینه که هر وقت بخوام اقدام به ازدواج کنم خونه...