بسیار ممنون از لطف شما دوستان خوب
پس من به ایشون پیشنهاد میکنم که خانواده هامون را در جریان بذاریم
اینجوری بهتره
ممنون دوباره همینجا اطلاع رسانی میکنم
بسیار ممنون از لطف شما دوستان خوب
پس من به ایشون پیشنهاد میکنم که خانواده هامون را در جریان بذاریم
اینجوری بهتره
ممنون دوباره همینجا اطلاع رسانی میکنم
بله به نظر من حتما باید بهشون بگید در همون جلسات اول هم باید بگید
موفق باشید