با سلام به همه ی دوستان گلم و تشکر از همفکری و اختصاص وقتتون. اگه طوری صحبت شد که به شما برخورد معذرت میخوام

با شناختی که تو این مدت کوتاه ازش دارم این بعید به نظر میرسه و منم اولش بهش شک داشتم...