به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 3 1 2 3

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    سلام فرشته مهربان
    از اینکه کنارمی و تنهام نمیزاری واقعا ازت ممنونم.:72:
    یه حس خیلی خوبی پیدا میکنم وقتی میبینم شما و مدیر همدردی و بقیه ی دوستان برام پست میزارن.همه تونو خیلی دوست دارم.امیدوارم منم...
  2. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    سلام آقای مدیر.ممنون از اینکه به تاپیکم توجه میکنید.

    این مساله ی غذارو که واقعا مسخره و خودخواهیه محض میدونم و اصلا قبولش ندارم.
    بله میدونم چند تا همسر داشته.اکثر کتاب هاشو خوندم.من همه ی حرف های...
  3. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    9,310

    RE: معاشرتی نبودن همسرم،خسته ام کرده

    منم حرف سارا جونو تایید میکنم.
    در ادامه ی حرف های سارا جون اگر خیلی اهل تفریح هستی میتونی ساعت هایی که همسرت خونه نیست رو با دوستات و خواهرات یا دختر عمو.... بگذرونی یا در مجلس هایی که مختص خانوم...
  4. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    مرسی روژان جان که وقت گذاشتی و جوابمو دادی.:72:
  5. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    خیلی ازت ممنونم unknownGirl که کنارمی و تنهام نمیزاری.:72:

    سلام روژان جان
    حرفتو قبول دارم مردها از خانم های با اعتماد به نفس خوششون میاد.ولی من اصلا نمیتونم خودمو به دیگران ترجیح بدم.خیلی وقتا به...
  6. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    در جلسات اولیه ی خواستگاری به نظرم درست نیست.
    ولی در دوران نامزدی اگه باعث نشه که حرمت ها شکسته بشه و پرده ی حیا کنار بره مشکلی نداره.

    اگه اشتباه میکنم کارشناس های محترم کامنتمو اصلاح کنن.
  7. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    با تشکر از unknownGir عزیز.
    منم همین مشکلاتو نو حرف زدن دارم.
    نه تنها با آقایون حتی با خانوم ها.
    اصلا آدم خجالتی و بی اعتماد به نفسی نیستم.ولی این مسائل همیشه تو روابطم مشکل ایجاد کرده و باعث شده...
  8. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    من هم دقیقا به خاطر همین مساله نمیتونم صمیمی باشم که حرمت ها شکسته نشن.

    ولی نمیدونم چرا نگران آینده م.
    از این نمیترسم که منو انتخاب نکنه چون با میل خودش انتخاب کرده.میترسم در آینده و در زندگی...
  9. پاسخ ها
    54
    نمایش ها
    9,123

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    الهام جان unknownGirl خیلی خوب راهنمایی کردن.به نظر من نظرشون خیلی دقیق و درست بود.
    (راستی unknownGirl منم اون داستان دوریان گریو شنیدم.فیلمشم دیدم)
    عزیزم قبول دارم عمل کردن به این حرف ها خیلی سخته...
  10. RE: احساس سرخوردگي در دوران عقد

    سلام majid62 عزیز.
    میشه یکم بیشتر توضیح بدید و بگید چه انتظاری از همسر آینده تون دارید که این خانم برای شما جذابیتی ندارد؟
    چه ایده آل هایی برای ازدواج داشتید؟
  11. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودن من و انتظارات خواستگارم .

    سلام فرشته مهربان
    واقعا ازتون ممنونم به خاطر توجه ای که به تاپیک من داشتید و عنوانشو عوض کردید.:72:

    خیلی نگران آینده هستم.از ازدواج می ترسم.
    توی این چند روز از خواب و خوراک افتادم و همش در حال...
  12. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    2,053

    RE: یکی که ادعا میکنه غریبست بهم فحش میده!!

    سلام شهرزاد جان
    تو نباید ناراحت باشی کسی که این حرفا رو میزنه شخصیت خودشو نشون میده و در واقع خودشو خورد کرده نه شمارو.

    مطمئن باش خیلیم براش ارزش داشتی و کات کردنت براش گرون تموم شده که اینجوری...
  13. پاسخ ها
    54
    نمایش ها
    9,123

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    داشتم برات آدرسشو میذاشتم که دیدم انجمنو خودت پیداش کردی.

    الهام جان خیلی از خانم ها توی همین ایران میرن بدن سازی که شونه هاشون از کمرشون پهن تر بشه.
    بعضی از لبلاسا مثل دکلته با شونه های پهن...
  14. پاسخ ها
    54
    نمایش ها
    9,123

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید داغونم

    عزیزم نباید توی این انجمن سوالتو مطرح میکردی اینجا مخصوص مقالاته.
    ار مدیران بخواه که تاپیکتو جابه جا کنن یا یه تاپیک دیگه در یه انجمن مناسب با مشکلت مثلا سایر سوالات مربوط به ازدواج مطرح کن.
    ولی به...
  15. RE: چگونه صحبت کردن در روابط اجتماعی به صورت معقول و درست

    unknownGirl عزیر سلام.ممنون بابت راهنماییت.:72:
    شخصیت شما خیلی شبیه به شخصیت منه.تاپیکتونو خوندم.
    منظور من کلیه.وقتی تازه با کسی آشنا میشی یک روزشو میتونی با صحبت کردن در مورد شخصیت خودت و سوال...
  16. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    1,356

    RE: ذهنم تنبله و از زیر کار در میره! چی کارش کنم؟

    سلام.
    شخصیت شما و مشکلتون خیلی شبیه به منه.
    خیلی وقتا بهترین موقعیت های زندگیمو خراب کردم.خیلی بااستعداد هستم و همه ازم انتظار دارن.ولی نتونستم اون دانشگاهی که میخوام قبول بشم.میدونم خودم کم کاری...
  17. چگونه صحبت کردن در روابط اجتماعی به صورت معقول و درست

    سلام به همه ی دوستان.:72:

    میخواستم بدونم در روابط اجتماعی( چه آقا و خانم) بیشتر در مورد چه مسائلی باید صحبت کنیم که هم مشکلی در زندگی شخصیه ما ایجاد نکنه و هم فردی جذاب و فهمیده به نظر برسیم نه...
  18. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    4,429

    RE: عذاب وجدان شوهرم در قبال مادرش و تنها گذاشتن من

    مهسا جان منظور من از رفتن به خونه ی مادرشوهرت این نبود که بری چند روز بمونی.مثلا وقتی شوهرت و پدر شوهرت سرکارن به یه بهانه ای به صورت رسمی(مثلا یک ساعت) هر چند هفته یک بار به مادرشوهرت یه سری بزنی....
  19. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    4,429

    RE: عذاب وجدان شوهرم در قبال مادرش و تنها گذاشتن من

    مهسا جان نباید شوهرتو تنها میذاشتی.اینجوری مادرش شخصیت تو رو بیشتر زیر سوال میبره و برات بد میشه.
    الانم به جای غصه خوردن و ناراحت شدن باید به فکر جبرانش باشی.
    خوشبختانه خانواده ی شوهرت به گفته ی...
  20. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودنم تو روابطم مشکل ایجاد میکنه.

    فرشته جان میشه بگید خواستگاری یعنی چی؟
    وقتی دو خانواده باهم در مورد ازدواج فرزندانشون باهم به توافق رسیدن و مرحله ی شناخت روحیات رو به عهده ی خود فرزندان گذاشتن(البته با نظارت دورادور) این به معنی...
  21. RE: چرا همدردی په مشکلات ارتباط پسر و دختر پاسخ نمیده؟

    سلام فرشته جان
    ولی به نظر من ارتباط دختر و پسر همیشه بد نیست و با نظر رز زرد موافقم.ولی باید به طرف ارزش های جامعه هدایت بشه.و آموزش های لازم جهت درست رفتار کردن در این روابط به جوون ها داده یشه....
  22. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,825

    RE: کم حرف بودنم تو روابطم مشکل ایجاد میکنه.

    سلام سارا جان
    ممنون که به تاپیکم سر زدی و راهنماییم کردی.
    میشه خواهش کنم بیشتر توضیح بدی؟
    خانواده هامون در جریان ارتباط مون هستن و از همه لحاظ تاییدش میکنن.
    من باهاش صمیمی و راحت صحبت کردم ولی...
  23. RE: چرا همدردی په مشکلات ارتباط پسر و دختر پاسخ نمیده؟

    نادیا جان همه به انجمن آزاد نمیان و نظر نمیدن.
    من یه تاپیک در مورد مشکلم توی ارتباط دختر و پسر ایجاد کردم خیلیا نیومدن بخونن چه برسه به انجمن آزاد.
    درسته نوجوونا هم میتونن بیان این مطالبو بخونن ولی...
  24. چرا همدردی په مشکلات ارتباط پسر و دختر پاسخ نمیده؟

    من توی این سایت تازه واردم.به خاطر مشغله های کاریم نمیتونم زیاد توی همدردی آنلاین باشم.
    میدونم این تاپیکو نباید اینجا ایجاد میکردم ولی توی قسمت انتقادات به من اجازه ی ثبت داده نمیشد.
    چرا همدردی به...
  25. پاسخ ها
    9
    نمایش ها
    3,113

    RE: وسواس ظاهری خیلی شدید

    سلام حمید جان.
    به گفته ی خودت این زخم که توی دید نیست.پس چرا اینقدر خودت رو آزار میدی؟
    من درست متوجه نشدم دقیقا این زخم کجاست.اگر بالای لبت باشه که میتونی با گذاشتن ته ریش زخمت رو بپوشونی یا از کرم...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 61
صفحه 1 از 3 1 2 3
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.