بله، همتون راست میگید...شاید یه وقتایی تنهایی بهم زیاد فشار آورده و باعث شده خودمو گول بزنم.مخصوصا وقتایی که یاد گذشته میفتم و اینکه چقد با رفتنش تنها شدم........
البته حرفای اون هم روی من بی تاثیر...
بله، همتون راست میگید...شاید یه وقتایی تنهایی بهم زیاد فشار آورده و باعث شده خودمو گول بزنم.مخصوصا وقتایی که یاد گذشته میفتم و اینکه چقد با رفتنش تنها شدم........
البته حرفای اون هم روی من بی تاثیر...
چشم......:) دیگه به هیچ چیز در موردش فکر نمیکنم. ممنونم که کمکم میکنید.