کاملا درست میگی خیلی سخته
وقتی میری مهمونی همه جفت جفت نشستن تو باید تنها بشینی
همه سر سفره دوتایی میشینن تو تنهایی
تو تولدا و...همه دوتایی عکس میگیرن تو باید دنبال یکی مثل خودت بگردی که عکست...
کاملا درست میگی خیلی سخته
وقتی میری مهمونی همه جفت جفت نشستن تو باید تنها بشینی
همه سر سفره دوتایی میشینن تو تنهایی
تو تولدا و...همه دوتایی عکس میگیرن تو باید دنبال یکی مثل خودت بگردی که عکست...
این سایت قطعا مفیده
ولی گاهی یه مشکلاتی مطرح میشه و واقعا مهمه اما هیچکس نظری نمیده یا حداکثر یکی دونفر
معمولا همه به تاپیکای طلاق یا خیانت بیشتر جواب میدن
خواهش میکنم همه مشکلات را جدی بگیرید...
فعلا به همین خوردنو خوابیدنو آرایش و گشت وگذار ادامه بده ولی خونه زندگیتو ول نکن
اگه حرفی از طلاق زد هیچی نگو خودتو بزن به خنگی و بیخیالی نترس به این راحتیا دادگاه طلاق نمیده
شک نکن این روش جواب...
کاملا بستگی به روحیات خودت داره
تا چه حد این مسئله واست مهمه
من اگر میدونستم که مادر شوهرم قلیون میکشه به هیچ وجه با همسرم ازدواج نمیکردم
چون واقعا این مسئله آزارم میده و هنوز خجالت میکشم...
عزیزم بعضی مواقع باید حساس شد چون قضیه حساسه باید چشما رو باز کرد
اینکه دوروبری ها هم همه متوجه شدن نشون میده که این ارتباط به هیچ وجه معمولی نیست
لازم نیست فعلا انقدر به طلاق فکر کنی و بترسی...
درود مرضیه جان
نمیدونم صحبت های من به دردت میخوره یا نه
اما الانا از بس طلا گرون شده خیلی ها عیدی و ...اینارو نمیارن خانواده همسر منم خیلی سعی در پیچوندنش داشتن با اینکه همسرم خودش همه هزینه ها رو...
عزیزم واست امکان نداره یه مدت نری سر کار؟استخدامی یا قرار دادی؟
اوضاعتون از نظر مالی ممکنه یه کم بد شه
و البته دل کندن از کار واقعا سخته میدونم ولی شاید همسرت قدرتو بهتر بدونه
عملا متوجه بشه کل...
یه چیزو مطمئن باش
اینکه اگه با این شرایط روحی که الان داری ازدواج کنی یکی گیرت میاد که شرایط روحیش از خودت بدتره و اصلا نمیتونه آرومت کنه
وبا توجه به اینکه بعد از ازدواج خیلی از مشکلات سر بر میارن...
والا بعضی تاپیکا انقدر عجیب غریبه ادم حس میکنه سر کاریه
لباسی که نادیا جون گفت خوبه
سارافون هم به نظر من واسه خواستگاری خوبه
البته خیلی خیلی مهمه که خودتو همونطور که هستی نشون بدی
DRAKE برای من سوال پیش اومد که چند درصد از نیاز های شما قراره با یه رابطه کاملا پاک و ساده و معمولی رفع بشه؟
رایحه عزیز با این شرایطی که شما توصیف میکنی به نظر من وجود یه بچه دیگه مشکلات رو چند برابر میکنه ضمن اینکه قبل از آوردن بچه باید به آیندش فکر کرد به نظر خودت چه آینده ای انتظار اون طفل معصوم رو...
مفید ترین کاری که فعلا میتونی بکنی اینه که اصلا مثل مهمون باهاشون برخورد نکن راحت باش یه پذیرایی مختصر
حتی وقتایی که خونتون هستن نه اینکه بی احترامی کنی ولی خیلی عادی به کارای خودت هم برس
اگه...
در مورد پوله به مرگ ببندش که به تب راضی شه
مبلغ کمتری از اون مقداری که قبول داری بهش پیشنهاد بده تا بلکه سر مبلغ خودت به توافق برسین
soma گفتن
سلام من عضو جدید سایت هستم . خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم و امیدوارم با کمک شما بتوونم مشکل زندگیمو حل کنم
دوستان لطفا امید کسی رو ازش نگیرید
عجولانه نظر ندهید
برای خراب کردن همیشه...
تنها چیزی که من مطمئنم اینه که حمایت مالی زن از شوهر در اکثر موارد برای زندگی مشترک مضر بوده
نمیدونم چرا ولی خیلی از خانومایی که تو این تالار میان و از همسرشون حمایت مالی کردن از زندگیشون زیاد راضی...
ممنون مامان آزاده
از همون اول ازدواج اینطوری بود
ما از نظر روابط ج ن س ی هیچ مشکلی نداریم و تا حالا کمبودی نداشته همیشه اینو میگه خودش
بله تو محیط کارشون این حرفا یه شوخی کاملا عادی به حساب میاد
اگه دوست نداری این کارو بکنی میتونی بگی میخوام بعد مراسمم برم خونه خودم مثل همه عروس دامادا
دوست ندارم برگردم خونه بابام
من فکر میکنم ریشه خیلی از مشکلات شما لیست کردن مشکلاتتونه
احتمالا ازبچگی همینطور بودین
من خودمم همینطور بودم تقریبا الانم هستم
ولی اینو میدونم که با این کار فقط مشکلات بیشتر و بیشتر میشه
نمیدونم...
از تمسخرشون ناراحت میشی طبیعیه
به نظر من مسخره کردن موفقیت دیگران نشانه حسادته وحسادت نشانه ضعف شخصیت
اگه ضعف نداشته باشن باید به شما افتخار کنن
به نظر من نسبت به عکس العمل آدمای ضعیف نباید زیاد...
طلاق؟
چی شد عزیزم صحبت طلاق نبود که؟
شما چرا نمیبوسی؟شما اقدام کن
یه تنوع خوب تو زندگیت ایجاد کن هر از گاهی برو سراغش آروم ببوسش
بی تاثیر نیست هر چی باشه همسرت انسانه احساس داره
تحت تاثیر قرار میگیره
رویان جون گفتی شانس من خوب بوده
واسه من خواستگاری اومد که حتی خانوادش نگفتن برن تو اتاق حرفاشونو بزنن
فکر کن خواستگار این همه زحمت رو دستت بذاره ولی حاضر نشه بیاد باهات حرفای اولیه رو بزنه
اون...
قبول دارم خانواده دخترا از رفت و امد خواستگار خسته میشن
حق دارن هر دفعه لباس بپوشی به خودت برسی کلی خرج کنی سخته
اما خواستگاری رفتن هم واسه خانواده پسر آسون نیست سختی های خودشو داره
ولی اگه هر دو...
به نظر من هم شما باید فعلا روی مسائل عاطفی زندگیتون با حوصله بیشتری کار میکردید
با سرعت کمتری تصمیم میگرفتید
خونه به نام زدن به نظرم اصلا لازم نبوده فعلا
شاید باعث بشه مریم تلاش کمتری برای بهبود...