چهارشنبه 08 آذر 91, 15:46
هاجس جان
من خودم تو زندگیم خیلی سختی کشیدم
اما یه چیزیو خوب فهمیدم که یه وقتایی آدم باید بی تفاوت باشه
مثل الان شما
شما به ظاهر میگی بی تفاوتی اما داری خودخوری میکنی
این کارت درست نیست
بی تفاوت...
پنجشنبه 11 آبان 91, 22:00
نه
میرم الان میخونم
دست خودم نیست,احساس میکنم مهمتر از حق خودم حق الناسه
من میدونم توبه به زبون نیست,تو این مدت هم سعی کردم نزارم خیلیا اشتباه منو بکنن,رو شخصیتم کار کردم
با کسی نبودم و نیستم تا...
پنجشنبه 11 آبان 91, 21:46
ممنون
من شروع کردم
خیلی وقته ,اشتباهاتم هم کم شده,در واقع با گذشته خداحافظی کردم
اما نمیدونم باید برم و از همکارم حلالیت بطلبم یا نه
شرمندگی شم حاضرم بپذیرم اما میترسم فکر کنه تو محیط کار همه...
پنجشنبه 11 آبان 91, 14:17
سلام
جواب اشتباه شمارو که همسرت نباید بده
سعی کن اونجوری که دوست داری کمکش کنی اونجوری بشه,چون دوستت داره حتما همراهیت میکنه
فکر کنم خانمتو با زنای دیگه مقایسه میکنی
به هر حال بهتره خودتو عوض کنی...
پنجشنبه 11 آبان 91, 07:10
سلام
چند وقتیه جدا شدم از همسرم,
بابت جدایی مشکلی نیست اما دو تا گره تو کارمه که دیگه نمیتونم باهاشون کنار بیاشم
اول اینکه اون اقا منو مجبور به تجربه هایی کرد که جزیی از اعتقاداتم نبود
مثلا...
سه شنبه 24 مرداد 91, 01:55
اينقدر دلم گرفته كه ديگه حتا بيخيال ازدواج شدم
حس بديه وقتي احساس كني تو 32 سالگي رسيدي به نقطه صفر و بايد از نو بسازي و توانشم نداري
شايد ريشه اين احساس من همينه
احساس ميكنم از زندگي عقبم...
سه شنبه 17 مرداد 91, 04:41
لحظه اي كه من پستتون رو خوندم ويرايش نشده بود و احساس كردم خانم هستيد ببخشيد(الان ديدم خيلي طولانيه)
منظورم اين نيست اين خانم بلوغ عقلي نرسيدن منظورم برعكس بلوغ احساسشه و ممكنه ضربه بخوره
يه...