به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    4,875

    RE: آیا بیماری دوقطبی دارم؟

    مرسی از اینکه امیدواری دادین. یمقدار نگران بودم.



    فکر کنم زیاد دلیل ندارم! به مرور اینجوری میشم و خودم هم احساس میکنم.

    وقتی که خوبم، یک سری حرف ها که دوست ندارم از یک نفر بشنونم را بهم بگه...
  2. پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    11,866

    RE: نوعی حسادت به روابط دیگران

    یوقتا مثلا برای یدونه از دوستای اینترنتیم هم خواستگار میاد اینجوری میشم! موارد دیگه ای هم هستش برای من!
    فرشته مهربون پیام دادم بهشون اما نه جواب میدن نه میان نگاه میکنند!
    خودم هم یکم فکر بچگیم رفت....
  3. پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    11,866

    RE: نوعی حسادت به روابط دیگران

    نسبتا همین حسو دارم. همینجور که گفتین میخوام دوستام مال خودم باشه! اینو میدونم هرچی دوست من با افراد بیشتر هم دوست بشه شاید برا خودم هم بهتر باشه چون یکروزی میشه رو کمکشون حساب کرد. ولی این حس وقتی...
  4. پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    11,866

    RE: نوعی حسادت به روابط دیگران

    راستشو بخواید بدونید من از حرفتون ناراحت نشده بودم. رفتارم جوریه احساس فضولی یا تجسس به کار کسی خیلی کم بهم دست میده. یه احساس بی تفاوتی از درونم دارم. حتی وقتی مریضی بدی هم دارم دلم به حال خودم...
  5. پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    11,866

    RE: نوعی حسادت به روابط دیگران

    واااااااااای خدا چرا انجمن اینطوریه! هی مدیر میگه مشکلات رفع شد باز همه چیز پاک میشه!!

    من صبح مطلب جناب کیوان را دیدم وقت نکردم پاسخ بدم.

    جناب کیوان من از اون مقاله این را برداشت کردم که آدم...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 7
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.