به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    فرشته مهربان عزیز. واسه این گفتم که حرفای این دوستمون بهم یه حسی داد..
    حس گناهی که خودم یه زمانی بهش گرفتار بودم و الان تونستم ترکش کنم. خواستم بدوم که شاید بتونم راهنمایی بیشتری بهشون کنم..
    ...
  2. RE: دلم می خواد از این کثافتی که توشم بیام بیرون؛ اما ارادم صفره!!!

    دوست گلم نمیشه اینجا بگی مشکلت چیه!
    شاید راه خاصی داشته باشه:310:
  3. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    توام که قرار نیست کار اشتباهی انجام بدی که. تو که میشناسیش طوری برخورد نکن که بعدا بگه اشتباه کردی.الان که باید از یاسمین وخانوادش شناخت داشته باشی.
    پس خانوادت با رضایت قلبی حاضر هستن!! پس فردا تو...
  4. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    بعدش هم ما گفتیم منطقی حرف بزن رایشون کن هم خانواده خودتو هم یاسمینو.
    نه اینکه بری طوری برخورد کنی که بعدا یاسمین ناراحت شه از کارت خب.
    برو ومنطقی حرف بزن که میدونم اشتباه کردم. خیلی اشتباه کردم.....
  5. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    مگه میشهوقتی تو بتونی باباشو راضی کنی بگه چرا همچین کاری کردی!!
    اون موقع اگه تورو بخواد که از خداشه.
    اگه نخواد هم که خب دیگه ایمیل دادن الان تو بهش هم فایده ای نداره که.

    تازه همون موقع میتونی...
  6. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    محمد مهدی دیگه بنظرم باید با بچه ها موافق بود شما خیلی خیلی خیلی داری احساساتی فکر میکنی..
    خب شما اول برو ببین خانوادت اوکی میدن!!
    برو با باباش حرف بزن ببین میزاره!!
    خب بحث ما هم همینه که میگیم...
  7. موضوع: قد کوتاه اخه چرا خدا

    بوسیله hampa
    پاسخ ها
    24
    نمایش ها
    42,045

    RE: قد کوتاه اخه چرا خدا

    دوست عزیز آماری که گرفتین کلا برعکسه ها..
    70% خانوما از شما قدشون کوتاه تر هستش. یا نهایتا هم قدتون هستن
  8. RE: بهش گفتم زندگیمونو دوست ندارم

    گلم همه حرفات درست. منم نمیگم از چیزایی که میخوای بگذر.
    خودتی گه فکر میکنی همه رو دوس داره.خب مطمئنا هر کسی همسرش میشد دوسش میداشت اگه دوس نداشت که همسرش نیمشد الانم تورو دوست داره.بحث ساختن نیست...
  9. RE: بهش گفتم زندگیمونو دوست ندارم

    مهاجر عزیزم خیلی برخوردا کارا و عقایدم شبیه تو هستش. تایپیکای قبلیتو خوندم و چون یکم همچین چیزی رو تجربه کرده بودم درکت میکنم.
    یه چیزیرو جدی میگم شوهرت خیلی دوست داره.. خیلی زیاد.به قول خودت خیلی...
  10. RE: شرایط کاری عجیب خواستگارم

    فرشته مهربان عزیز اگه عنوان تایپیک رو بزارم
    "شرایط کاری فشرده خواستگارم"
    درسته!!
  11. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    داداش عزیز. بنظرم تو تا الان نمیدونستی یاسمین اصلا حالش خوب هست یا نه. اصلا دیگه دوست داره یا نه.و هزارتا سوال دیگه..
    اولا یه خواهش الان که میل داده بازم فکر نکن که حتما میخوادت و حتما اگه پا پیش...
  12. RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    داداش گلم. تورو خدا رو احساست مسلط باش.
    تورو خدا حداقل تا وقتی که مطمئن نیستی که میتونی خانواده خودتو یاسمینو راضی کنی که با رضایت به این ازدواج تن بدن جواب ایمیلشو نده.واسش کور سوی امید نساز که اگه...
  13. RE: یه رابطه اشتباه رو تموم کردم. حالا چطور خاطره هاشو فراموش کنم

    مرسی همدردی عزیز حرفات حیلی آرامش بخشه.. آره آدم یه مدت با سنگ هم باشه باهاش خو میکنه..
    باید دوره اش بگذره..

    تنها جونم اون میخواست بیاد خواستگاره این بار من نوخاستم.. چون بنظرم مناسب هم نبودیم.....
  14. RE: یه رابطه اشتباه رو تموم کردم. حالا چطور خاطره هاشو فراموش کنم

    مرسی بچه ها دارم سعی میکنم خودمو درگیر درسم کنم بیشتر که فکرم مشغول کاراش نشه..
    آره تنهای تنهای عزیز میدونم دیگه شاید هیچ کس مثل اون بهم محبت نکنه ولی خب مناسب هم نبودیم.
    با کارام فقط بیشتر اذیتش...
  15. پاسخ ها
    22
    نمایش ها
    5,833

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    من امیرکبیر درس میخوندم و به احتمال زیاد برای ارشد هم همون دانشگاه خودم قبول میشم.
    با یه مشاور حصوری صحبت کردم. الان که بیشر فکر میکنم بعد از وارد شدن تو بحث های علمی دانشگاه تو دید خودم تغییر ایجاد...
  16. پاسخ ها
    70
    نمایش ها
    55,587

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    من هنوز ازدواج نکردم.ولی خب کارایی که خودم واسه دوسم نامزدم یه کسی که یه زمانی خیلی دوسش داشتم (نمیدونم شما چی اسمشو میزارین) انجام دادم میگم اینجا..
    فقط واسه این میگم که شاید شمام انجام دادین طرف...
  17. پاسخ ها
    77
    نمایش ها
    17,790

    RE: موضوع مهمیه! لطفا کمکم کنید

    تقصیر من بود این تایپیکو بعد 2 سال باز کردم وافعا ببخشید..
    ولی واقعا بخاطر این همه شباهت واسم جالب بود بدونم چیکار کردین..
    هرچند سوال خیلی بدی هستش ولی خیلی دلم میخواست بدونم اگه برمیگشتین عقب بازم...
  18. پاسخ ها
    22
    نمایش ها
    5,833

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    مرسی تصمیم عزیز.
    اخلاقش بنظرم خوبه.غیر یه چیزایی که خودش با صداقت گفتش که تو خونه و خانواده پیش اومده و زود عصبی شده پیش من زود عصبی نمیشه. یعنی از دست من نه. ولی نمیدونم بعدا با منم اینجوری باشه یا...
  19. پاسخ ها
    45
    نمایش ها
    8,409

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    راما جان به نظر من حضوری نرو.
    هم ممکنه ایشون به عنوان چراغ سبز ببینه و حرفاتو جدی نگیره.
    هم ممکنه باز ببینیش و 2 باز خوشکل نگات کنه دلت بلرزه..
    بنظرم یا تلفنی بگو
  20. پاسخ ها
    22
    نمایش ها
    5,833

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    نمیدونم شاید نتونستم درست منظرمو برسونم.
    شاید بیشتر دنبال اینم که بدونم خودم الکی دارم حساسیت نشون میدم یا
    اینایی که به چشمم میاد چیزای مهمی هستن..
    فقط میخوام الان درست تصمیم بگیرم چون مطمئنا بعد...
  21. پاسخ ها
    45
    نمایش ها
    8,409

    RE: بازگشت دوباره... اگه جاي من بودين چي كار ميكردين؟

    راما جان منم فقط نظر شخصیمو میگم و کارشناسانه نیست ولی با نظر یکی از بچه ها موافقم که میگفت رفته گشته دیده بهتر از تو گیرش نمیاد..
    و اینکه فکر میکده تو خیلیییییییی میخوایش و یه مدت که دیده دیگه به...
  22. پاسخ ها
    22
    نمایش ها
    5,833

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    «ه بهار جان اینطوری که گفتی نیستش.
    اولا بحث عذاب وجدان نیست چون همونقد که ایشون تو این رابطه بوده و خیانت نکرده منم بودم وخیانت نکردم.
    و فکر اینکه چطور بهش بگم هم ندارم چون آدم منطقی هستش و میدونه...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 22 , از مجموع 38
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.