سلام شما خوب هستین. من رشته تخصصی ام این نیست و این نظر شخصیمه به نظره من شما دو مشکل دارین 1-
احساس عذاب وجدان 2- احساس عشق این که شاید شما رو نبخشه و تو این جمعیت چند میلیارد نفری شما تا آخر...
سلام شما خوب هستین. من رشته تخصصی ام این نیست و این نظر شخصیمه به نظره من شما دو مشکل دارین 1-
احساس عذاب وجدان 2- احساس عشق این که شاید شما رو نبخشه و تو این جمعیت چند میلیارد نفری شما تا آخر...