سلااام دوستای عزیز
مرسی که به فکرم بودین.
راستش با تموم بدی هاش هنوزم دلم پیششه.و برای همین باهاش صحبت کردم و گفتم من تنها در صورتی که حق طلاق رو به من بدی حاضر به ادامه زندگی هستم.و اون هم قبول...
سلااام دوستای عزیز
مرسی که به فکرم بودین.
راستش با تموم بدی هاش هنوزم دلم پیششه.و برای همین باهاش صحبت کردم و گفتم من تنها در صورتی که حق طلاق رو به من بدی حاضر به ادامه زندگی هستم.و اون هم قبول...
مرررسی دوستای عزیززززم.
من خیلی داغونم از نظر احساسی.دارم دیوونه میشم یه جورایی.روزی 100 بار به خودکشی فکر میکنم اما میترسم.دیگه نمیتونم دوری شوهرمو تحمل کنم.
خوب باید بگم که وقتی اون میزنه اون...