چهارشنبه 05 مهر 91, 13:52
سلام خدمت همه دوستان
همسرم قبل از ازدواج با خانمی بوده که بیشتر با چت با هم صحبت می کردند.
بعد از ازدواج قرار شد آن آی دی را کنار بگذارد
ولی من هر موقع می روم در اینترنت می بینم آن هست
آیا...
سه شنبه 07 شهریور 91, 20:21
سلام
ممنونم نسترن67
از اینکه پاسخ دادید
میدونم که نباید بهش فکر کنم
خیلی وقت ها با این موضوعات خودم رو قانع می کنم
ولی وقتی یاد حرف هاس اول ازدواجش می افتم کلی به هم میریزم
وبد و بیراه به...
چهارشنبه 16 فروردین 91, 07:58
سلام مریم جان
ممنون از جوابت
در مورد اون تلفن نمیدونم کی بود و چون من رو خیلی به هم ریخت همسرم خط من و عوض کرد.
ولی حرفاش دقیقا مثل قضایایی بود که بین من و همسرم اتفاق افتاده بود و کسی به جز...
سه شنبه 15 فروردین 91, 08:30
سلام خدمت همه دوستان سایت همدردی
من دو سالی هست که با سایت شما آشنا شدم و از مطالب مفید اون استفاده می کنم.
تقریبا از اوایل ازدواج!!!
راستش ما ندگیمون همراه با تنش شروع شد.ولی چون من شوهرم و...