با سلام
دوست گرامي من هميشه اختلاف سني پسر با دختر را به اين فرمول پيشناد مي كنم
سن پسر تقسم بر 2 بعلاوه 7= سن دختر
مثلا" اگر سن پسر 35 سال باشه با تقسيم بر 2 ميشود 17.5
بعلاوه 7 ميشود...
با سلام
دوست گرامي من هميشه اختلاف سني پسر با دختر را به اين فرمول پيشناد مي كنم
سن پسر تقسم بر 2 بعلاوه 7= سن دختر
مثلا" اگر سن پسر 35 سال باشه با تقسيم بر 2 ميشود 17.5
بعلاوه 7 ميشود...