به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: دختری که به خواستگاریش رفتم برخی شرایط مورد نظرم رو نداره.

    محض اطلاع جناب عالی
    من یک فرد مورد قبول از نظر اجتماعی هستم،ورزشکار هستم ،از خودم دارامد خوبی دارم،ماشین دارم،تحصیلات دارم و به همه اینها با تلاش خودم رسیدم و اگر یک بیمار روانی بودم بعد از 26 سال...
  2. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    12,655

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    بی خیال اقا
    5 صفحه برات نوشتن هنو نمی دونی باید چی کار کنی
    من مشاور نیستم روانش نشاسم نیستم
    در این زمینه مطالعه هم نداشتم
    ولی به نظرم این موضوع انقدر پیچیده نیست که شما پیچیدش کردی
    یا خوشت می...
  3. RE: دختری که به خواستگاریش رفتم برخی شرایط مورد نظرم رو نداره.

    حامد آره ، تاثیر گذاشته ولی فکر می کردم تاثیرش مثبت بوده
    این جمله که می گن ادب از که اموختی از بی ادبان
    فکر می کردم در مورد من صادق باشه
    آلبالو خانم
    خوب شد حرفای شما ها رو خوندم چون فکر نمی...
  4. RE: دختری که به خواستگاریش رفتم برخی شرایط مورد نظرم رو نداره.

    یک سری حرف در جوابتون باید بگم
    فکر می کنم در موردم اشتباه قضاوت کردید
    سرافراز در خانواده من مرد سالاری نیست ،اما پدرم بازنشسته نیروهای مسلحه
    بنا به شغلش قانون مدار و با دسیپلینه
    قدیم خوب...
  5. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    12,655

    RE: پشیمانی چند ماه بعد از عقد

    کامران عزیز
    قدش که مناسب برای دختر،اختلاف قدی تون هم عالیه
    این حس شما از نظر من طبیعی نیست،البته من مجردم ولی با دختری دوستم که قصد ازدواج دارم و از همین الان فکر می کنم اگر به عقد من در بیاد کلی...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 21
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.