دوشنبه 08 اسفند 90, 00:51
ممنون داود.ت عزیز
من شخصیت مغروری ندارم اما به تنها دختری که علاقه داشتم این بود و کلا دخترا رو تحویل نمیگیرم زیاد نمیدونم چرا
دنبال دخترای خوشگل و خوش تیپ هم راه نمیوفتم اخه میدونم بعد یه مدت...
یکشنبه 07 اسفند 90, 05:05
قبلا یه بار دیگه با من قهر کرد که بعد از سه ماه برگشت و منم استقبال کردم یعنی از خدام بود اما هیچ فکر نکردم چرا برگشته و ازش نپرسیدم اما اون دفعه با التماس و گریه هم کارم درست نشد و قهر کرد تا سه ماه...
یکشنبه 07 اسفند 90, 03:49
کعبه یک سنگ نشانیست که ره گم نشود.... حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
از دست من که فقط دعا برمیاد
ولی یه سوال
مادرشوهرت دیگه باهات بد نیست درسته ؟ ینی اون داره بهت کمک میکنه ؟
یکشنبه 07 اسفند 90, 03:41
دوستمون درست میگه بهتر بود همون مراسم خواستگاری رو میرفتید
-----------------------------------------------------------------
منتظر نظراتتون راجب مشکل خودم هستم اینجا