باتشکرفراوان از فرشته مهربان وshad
این چندروزه با مشاوره های مداوم ومصرف یک سری داروها حال واحوالم بهترشده.
چندروزه اقدام به خودزنی نکردم.
عکس العملهام دیوانه وار نبوده.
اما هنوزهم غمگینم...
باتشکرفراوان از فرشته مهربان وshad
این چندروزه با مشاوره های مداوم ومصرف یک سری داروها حال واحوالم بهترشده.
چندروزه اقدام به خودزنی نکردم.
عکس العملهام دیوانه وار نبوده.
اما هنوزهم غمگینم...
دوستان از همگی شما ممنونم.
2 روز هست که میرم پیش مشاور،تقریبا خوب بوده،با هماهنگی روانپزشک یک سری آرامبخش هایی تجویز شده که
اکثرمواقع خواب هستم.وقتی هم بیدارم بیشترش رو با مشاورم گذروندم.بازهم...