ممنونم عزیزم.تشویق و دلگرمی شما بهم انرژی میده.
و من حس میکنم که بزرگترین عامل مشکلاتم تنهایی هست.
ولی دوست دارم با آنی جان و شما دوستان ادامه بدم و به این وضعیت اکتفا نکن.
چون خیلی تا اینجا...
ممنونم عزیزم.تشویق و دلگرمی شما بهم انرژی میده.
و من حس میکنم که بزرگترین عامل مشکلاتم تنهایی هست.
ولی دوست دارم با آنی جان و شما دوستان ادامه بدم و به این وضعیت اکتفا نکن.
چون خیلی تا اینجا...
سلام جناب احمدی
شاید بهتر باشه که برا خودتون اهمیت فائل بشین و یه پست در مورد مشکلات و حرفا خودتون یزنید.
بنظر من ما تو این سایت خیلی راحت میتونیم این کار رو یه عنوان اولین قدم در مقابل وظایفی که...
سلام
من زني 21 ساله هستم كه هيچ دل خوشي ازين زندگي ندارم.
اگه بخوام از بچه گيم بگم كه يه سطر كامل هم نميشه چون از بچگيم متنفرم.از رفتار پدرو مادرم بگم كه هيچ دل خوشي هم از اونا ندارم .
گرچه الان...
اگه تا الان عقلم سر جاشه و ديوانه نشدم يا بلايي سرم نيومده همش بخاطر اين بود كه وجود خدارو باور دارم و مدام ازش صبر و كمك ميخوام.كه پرده هاي غفلت و از جلوي چشم و قلب و عقلم برنه كنار ....
اما راه...