به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: از حساسیت و عصبانیت های خودم به شدت خسته شدم کمکم کنید

    من کاملا می دونم که رفتارم اشتباهه و دارم اشتباه می کنم
    ولی وقتی این احساسها و مقایسه های بد در ذهنم می اد دیگه هیچی جلودارم نیست مثل یه فرمانروا که مغزمو دستش گرفته و داره دونه دونه مقایسه ها رو...
  2. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    16,685

    RE: چطوری عصبانیتمو کنترل کنم؟

    منم با نظر شما موافقم تمنا جان
    الانم همه سعیم همینه
    همسرم با حرفاش منو تا اوج عصبانیت می بره بعد که دید خوب تونسته منو عصبانی کنه سکوت می کنه و هیچ حرفی نمی زنه و این بیشتر عصبانیم می کنه
    راستش...
  3. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    16,685

    RE: التماس می کنم بهم بگید چطوری عصبانیتمو کنترل کنم؟

    سلام به همه دوستان
    از راهنمایی های خوبتون خیلی خیلی ممنون
    مریم جان من بعضی وقتا فکر می کنم هیچ کس مثل من نیست و به شدت بعد از عصبانیتم افسرده میشم
    خواهرتون واقعا اراده قوی داشته چون موقع عصبانیت...
  4. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    16,685

    چطوری عصبانیتمو کنترل کنم؟

    سلام
    5 ساله ازدواج کردم
    من 26 ساله و همسرم 30 ساله است
    بزرگترین مشکلم تو زندگیم عصبانیتمه که واقعا نمی تونم کنترل کنمش
    وقتی عصبانی می شم هیچی حالیم نیست همه چیز پرت می کنم و خودمو می زنم و گاهی...
  5. پاسخ ها
    79
    نمایش ها
    30,214

    RE: رفتارهای غلط من در زندگی مشترک

    بهار جان لطفا این حرفو که:
    - بدبین و دیر باورم. الانم گیر دادم که از من دوری و محیطت عوض شده داری ازم فاصله میگیری و با کس دیگه آشنا شدی و پشیمونی....امروزم تکرارش کردم و کلی ناراحت شد[b]
    دیگه هیچ...
  6. RE: دلم اندازه دنیا گرفته (به دنبال راهی برای اصلاح زندگیم)

    سلام به همه دوستان
    راستش این چند وقت که اینجا سر نمی زدم همش به فکر حرفای شما بودم و خیلی خیلی سعی کردم حساسیت هامو بذارم کنار و و به زندگیم جون دوباره بدم
    خیلی هم خوب جواب داد
    همسرم بعد از مدتها...
  7. RE: دلم اندازه دنیا گرفته

    بهار عزیزم
    ممنون از نوشته های زیبا و پر احساست
    درست است من بسیار حساس شده ام
    می خواهم با تمام وجود خودم رو اصلاح کنم خودم رو درست بشناسم و همسرم را......
    از شما می خواهم تنهام نذارید
    من شروع...
  8. RE: دلم اندازه دنیا گرفته

    بهار عزیز اسم من آتیس است نه فاطمه ای کاش که رفتارم حتی به اندازه ی ذره ای به اندازه یک ارزن مثل حضرت فاطمه الزهرا(س) بود
    وقتی مرا فاطمه صدا زدی دلم لرزید برایم دعا کنید.......
    ای کاش که همان فاطمه...
  9. RE: دلم اندازه دنیا گرفته

    سلام بهار عزیز
    برای تشکر از شما راهی جز دعای خیر برایتان ندارم

    تمام حرفایتان را قبول دارم
    ولی ..

    از خودم می گویم تا راه حلی برای دردهای دلم به من بگویید

    به شدت احساسی و عاطفی هستم و عاشق...
  10. پاسخ ها
    79
    نمایش ها
    30,214

    RE: رفتارهای غلط من در زندگی مشترک

    مقایسه کارایی که همسرم برای خانواده اش میکنه با کارایی که برای من میکنه
  11. دلم اندازه دنیا گرفته (به دنبال راهی برای اصلاح زندگیم)

    سلام
    مدتی میشه که مشکلات دوستان رو می خونم و دنبال راه حلی برای مشکل خودم می گردم
    من 26 ساله و همسرم 30 ساله است ازدواج ما سنتی بود و چهار ساله از ازدواجمون می گذره
    بار اولی که همسرم به خوستگاریه...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 , از مجموع 30
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.