باسلام به همه شما مهربانان خیلی اتفاقی این تاپیکو باز کردم اما نتوستم بی تفاوت از کنارش بگذرم منم از صمیم قلب از خداوند خواستارم که هرچه زودتر مشکل شما هرچی که هست ختم به خیر بشه ان شاءا..
:323:
باسلام به همه شما مهربانان خیلی اتفاقی این تاپیکو باز کردم اما نتوستم بی تفاوت از کنارش بگذرم منم از صمیم قلب از خداوند خواستارم که هرچه زودتر مشکل شما هرچی که هست ختم به خیر بشه ان شاءا..
:323:
سلام عزیزم به نظر من قد زنو شوهر باید با خودشون تناسب داشته باشه نه با اعضای خوانواده و فامیل که حتی اگه هم قد هم باشین خوبه، به نظر من نباید اون خصوصیات خوبشو فدای قد کنی