ممنون از شما دوستان عزیز که پاسخ دادید.
در مورد اینکه دوست عزیز پرسیدین چرا باهاش ازدواج کردم،باین خاطر که
قصد ازدواج داشتم و ایشون به چشمم
امد تحقیق کوچکی در مورد خانواده اش کردم،که نتیجه
خوب...
ممنون از شما دوستان عزیز که پاسخ دادید.
در مورد اینکه دوست عزیز پرسیدین چرا باهاش ازدواج کردم،باین خاطر که
قصد ازدواج داشتم و ایشون به چشمم
امد تحقیق کوچکی در مورد خانواده اش کردم،که نتیجه
خوب...
کدومو بگم،سراسر نشست و برخاستهای من با این
خانم همش مشکل بوده و بس!
- این خانم حساس و زود رنجه و بد اخلاقه:بهش محبت میکنی،یجور باهاش مشکل داری،بی تفاوت میشی
میگه چرا محلم نمیزارن،ما از دو شهر جدا...