به نظر من هر چه قدر هم كه يه پسر دختريو بخواد..اگه واقعا ادعاي دوست داشتنشو داره بايد اونقدر واسش ارزش قائل باشه كه همچين چيزائي رو ازش نخواد..اما متاسفانه ايشون از همون ابتدا ماهيتشو مشخص كرده....