عزیزم یک سری ترس ها بخاطر اتفاقات ناگوار گذشته طبیعیه
اما دلیل بر تکرار اون اتفاقات نیست
هر کار درستی خواستید بکنید و هر تصمیمی درستی که گرفتید خالصانه به خدا توکل کنید خدا تنهاتون نمیذاره
فقط...