سه شنبه 19 خرداد 88, 16:05
با سلام به تمام دوستان همدردی
امیدوارم همه اعضای تالار به دور از غم ها ومشکل ها باشند:228:
من یک مشکل کوچولو دارم اما نمیدونم چه جوری با همین کوچولو کنار بیام؟
مادر شوهرم خیلی دوست داره برا همه چی...
دوشنبه 25 شهریور 87, 20:56
سلام دوست عزیز
خوندم ، میدونی به این نتیجه رسیدم که همسرت شما رادوست داره ومیفهمه که داری اذیت میشی؟
فقط مردها نمیخوان به روی ما خانمها بیارن
اون میفهمه محبت های شما را،وبه موقعش تلافی میکنه
فقط...
یکشنبه 24 شهریور 87, 16:06
واقعا خوشحالم وازاعماق وجودم براتون آرزوی خوشبختی دارم
به این فکر نکنین که بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟
به این فکر کن که چه روزهای خوبی را باید با هم دیگه سپری کنین
ان شالله که مشکل تمام دوستان به...
یکشنبه 24 شهریور 87, 09:28
سلام
ممنون از اینکه خوندین،
واقعا لطف کردین ، خوب آخه میدونی جزیره من همیشه نمیتونم پای اینترنت باشم
وخیلی کم پیش میاد که بتونم با اینترنت کار کنم
به هرحال روزی هم که میام توی تالار همدردی...
پنجشنبه 21 شهریور 87, 13:28
سلام عزیزم
به سایت همدردی خوش اومدی
عزیزم آیا میتونی یک فرصت دیگه توی زندگیتون بهش بدین؟
گذشت از بهترین نعمت هاست، شما به خاطر فرزندتون وشوهرتون وزندگیتون 1 بار گذشت کنین
ودوباره فرصت زندگی کردن...
یکشنبه 10 شهریور 87, 19:18
با سلام
دوست عزیز اشتباه نکن با لج ولجبازی فقط فاصله بین شما زیاد میشه وفرصت های بهتر زندگی کردن را از دست میدهی
زن ها موجوداتی احساسی هستن وزود دلشان از چیزی میشکند
پس بهتره زودتراین قهر وآشتی...
پنجشنبه 07 شهریور 87, 15:11
سلام به شما دوست عزیز
اول از همه باید بگم خوب درکتون میکنم نمیشه از این موضوع به آسانی گذشت ،به خاطراینکه خودت عذاب وجدان میگیری
اول خوب مطمئن شوکه هم چین موضوعی وجودداره،اون وقت با خوداون آقا مطرح...
یکشنبه 03 شهریور 87, 10:59
سلام مریم جان خوبی عزیزجان؟
چرا انقدر نا امید هستی چرا به خودت تلقین میکنی که زشتی ؟
مگه آدم انفدر بایداز خودش ناامید باشه؟
حتما اون خواستگارها مناسب شما نبودن
سرنوشت شما حتما درجایی دیگه رقم...
یکشنبه 03 شهریور 87, 10:46
سلاک به شما دوست عزیز
اگه بگم درست مثل موضوع شما دیدم باور میکنین؟
البته اون خانم با این خانم تفاوت داشتن درست مثل شما آقا پسرعاشق این دختربوداما خانواده دختر مثل شما باهاش محالفت میکردن، هر سری یک...
یکشنبه 03 شهریور 87, 10:09
سلام مرضی جون
چرا شک داری به کارش ،هیچ فکرمنفی نکن در موردش
تازه اگر هم که خواست نشه شما باید کمکش کنی که بشه شما باید بهش دلگرمی بدی
تا موفق بشه هیچ وثت تردید ودودلی نکن
موفق باشی عزیز